Seplus İndustry Guide haberi

Seplus İndustry Guide haberi
Horeca sektöründe adını sıkçadurduğumuz önemli markalardan biri, Se Plus. 30 yılı aşkın birsüredir sektörde faaliyetlerini sürdüren Tutmaçlı EndüstriyelMutfak Ekipmanları'nın markası olan Se Plus, ürün çeşitliliği,güçlü markaları, çözüm odaklı çalışmalarıyla pek çokrestoran ve otel işletmesinin de tercihi... Yalova ve İstanbul'dakimağazalarından sonra şimdi de Antalya'da yeni mağazasınıhizmete sokan Se Plus'ın sahibi Ahmet Taner Murat ile hem markanınçalışmalarını hem de son gelişmeleri konuştuk.

 

Se Plus'ın arkasında, Tutmaçlı Endüstriyel Mutfak Ekipmanları firması var. Zücaciye toptancılığından gelen Tutmaçlı, uzun yıllardır sektörde önemli faaliyetlerde bulunuyor. Zücaciyecilik konusunda Türkiye'nin her noktasında ürün satmış, ürün almış büyük bir firma olarak da tanınıyor. 2010 yılı itibariyle otel ekipmanları konusundaki çalışmalarını daha profesyonel bir yapıda yürütmeyi tercih ederek, ilk mağazasını açıyor ve Cash&Carry olarak çalışmalar gerçekleştiriyor. “Se Plus'ın 2010 yılında açtığı mağaza Türkiye'de ilk ve tekti” diyen Ahmet Taner Murat, “2015 yılına baktığımız zaman hala ilk ve tek olma unvanımızı koruyoruz. Bu da bizi mutlu ediyor” diye konuşuyor.

 

Se Plus turizme paralel olarak gelişiyor”

Se Plus mağazalarında 15 ila 20 bin çeşit arasında ürün stoğu bulunuyor. Bu çeşitleri her an müşterisine hazır bir şekilde ve satışını yapabilecek pozisyonda raflarda tutan Se Plus'ın çalıştığı yüzlerce firma var. Otel ve restoran ekipmanları konusunda aranan her ürünü mağazalarında bulunduruyor olması, markanın sektördeki tercih edilirliğini koruyor. “Müşteri kapıdan girdiği zaman, bir gün sonrasında restoranını açabilecek düzeyde ürününü alıp ertesi gün açılışını yapabiliyor”

 

Se Plus güçlü satış ekibiyle birlikte 2016 Ocak ayıitibariyle yoğun bir şekilde bölgedeki varlığını hissettirmeyi hedefliyor. Türkiye'nin en güçlü çatal-bıçak-kaşıküreticilerinden biri olan Hisar'ın Antalya'daki satış noktasıolacak olan iki katlı mağazanın üst katında showroom veCash&Carry bölümü yer alacak. Hisar'ın yanı sıra Porland,Güral Porselen, Paşabahçe gibi Türkiye'nin yurtdışında da tercih edilen markalarıyla çalışan Se Plus, aynı zamanda Kahla gibi güçlü yurtdışı markalarını da ithal ederek müşterilerine farklı ve kaliteli alternatifler sunuyor.

 

Se Plus yalnızca çalıştığı markaların en özel ve kaliteli ürünleriyle değil, kendi ahşap ve porselen üretimleriyle de sektörde adından söz ettiriyor.Özellikle yeni seri porselen ürünlerini de beğeniye sunacaklarını belirten Ahmet Taner Murat, “Horeca sektöründe yenilikçi olmak çok önemli. Şeflerin yemek sunumlarında yenilikçi olmaları yeni ürünlerin geliştirilmesiyle mümkün olabiliyor. Dolayısıyla biz de bunu göz önüne alarak çalışmalar yapıyoruz” diyor.

 

“Ahşabın F&B'de kullanılabileceğini Türkiye aslında bizimle gördü” diyen Ahmet Taner Murat, şöyle devam ediyor: “Ahşap sunum ürünleri yalnızca steak restoranlarında kullanılabilir, diye bir kuralolmadığını gösterdik biz. Bir balık restoranında, fine diningrestoranlarda, otellerin oda servisi sunumlarında bile ahşapkullanılabileceğini ürünlerimizle ispatladık. Ahşap insanlarasempatik ve sıcak geliyor. Yeter ki hijyen konusunda dikkatliolunsun. Çiğ et sunumuna uygun değildir ahşap ürünler amapişmiş et ürünleri, peynir ve meyve sunumları için çok idealve farklı formüllerde kullanılabiliyor. Biz ahşap üretiminde CNCmakinelerle, mühendislik yaparak çalışıyoruz. Bizimle beraberbirçok firma bu rekabete zamanla dahil oldu. Bu da bizi çok mutluediyor çünkü rekabet bizi ileri taşıyor.”

 

Ahşap ürünlerini zeytin ve Amerikanmeşe ağacından imal ediyor Se Plus. Zeytin ağacı konusunda iseoldukça hassas. Üretim yapmak için ağaç kesmiyor, vaktizamanında kesilmiş olan zeytin ağaçlarını odun olmaktankurtararak kullanıcının hayatına yeniden katmayı tercih ediyor.Aksesuvar ürünlerinde dönem dönem ceviz ağacından da üretimlergerçekleşebiliyor.

 

Porselende kalite,Antik Serisi

Se Plus Antalya mağazasında horecasektörünü yepyeni ürün serisiyle de buluşturacak. Üstelik deyine kendi üretimi; özel bir porselen ürün grubu olan AntikSerisi ile... Üç yıldır üzerinde çalışılan seri içinşeflerle birlikte çalışmalar yapılmış. Yemeği sıcak tutmaözelliğine sahip olan porselen ürünlerin içeriğinde kurşunyok, sırrı ise doğal. Öncelikli olarak “Sağlıklı velezzetli” konseptiyle yola çıktıklarını belirten Ahmet TanerMurat, “1200 derecede pişen stoneware porselen olan AntikSerisi'ni, kimyasalını yurtdışından getirerek Türkiye'dekitoprakla birleştirip ürettik. 2016 yılının en bomba ürünüolacağını düşünüyoruz. Çünkü şu an tasarım halindeyken,Türkiye'deki ciddi markalarımızın beğeni ve siparişini almayabaşladı bile” diyor.

 

Hedef nokta Se Plusmağazaları

Markanın 2016 yılına ilişin enönemli odak noktası mağazacılıkta güçlenmek... Se Plusmağazalarını insanlar için kolay ulaşılabilir hale getirmeyiistediklerini belirten Ahmet Taner Murat, “Bizim müşterilerimiziağırlıklı olarak horeca profesyonelleri oluşturuyor. İstanbul'dabu anlamda çok başarılı olduk, Antalya'da da aynı başarıyısağlayacağımızı düşünüyoruz. Antalya'dan sonra farklıillerde de mağazacılık konusunda çalışmalarımız olacak. Beşyıl içerisinde beş mağazaya ulaşma hedefimiz var” diyekonuşuyor.

www.seplus.com.tr

Etiketler: Seplus İndustry Guide haberi
Eylül 23, 2020
Listeye dön
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.